Det ser mörkt ut.

Datum: 2010-04-30 | Tid: 12:19:05


Alfred och jag är inkomna för en stund sedan och var genomblöta för givietvis regna det ju idag. Alfred och jag tog på oss våra regnkläder i allafall och gav oss ut på en längre promenad! Det var mysigt att gå i regnet när man va klädd för det fast sedan kom jag på att jag och Caroline ha längtat efter vår grillning som vi skulle ha ikväll och även förr förra helgen men då regnade det också. Förstå inte varför det ska regna när vi så gärna vill grilla? Men det är bara till att hoppas på att regnet ger upp framåt kvällen!! ;)
Fick hänga in Alfreds och mina regnkläder i duschen eftersom de droppade efter dem och nu sitter jag med lite kaffe och snart ska jag ta tag i att städa iordning här i lägenheten för ikväll kommer Emil äntligen till mig!!!! wiiiieee!! :)

En blöt grabb!

 

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0