Det var denna helg det.

Datum: 2010-04-05 | Tid: 22:35:44


Tillbaka i Växjö efter en lååånghelg! Det var knappt att jag vågade mig till Växjö efter att man hade läst om två mord här så Alfred och jag låste oss inne när vi kom hit!! :)
Helgen har varit bara braa! I torsdags åkte jag ner till Bergkvara och gick påskkärring med Hilma och Ludwig! Man måste ju föra tratitionen vidare!! ;) Vi gick ihop lite godis i alla fall!! Hihi!!

Så här söta va vi när vi va påskkärringar!! :)



Fredagen så tog jag mig ner till Kkrona för att äntligen få vara med Emil!! Fredagen hade vi mys för att sedan ladda inför 30 års festen på lördagen!! Jag och Jonas var på stan på förmiddagen och fyndande lite! :) Sedan på kvällen var det dags för festligheter och det var verkligen en mycket lyckad fest och jag hade mycket roligt och det fick jag känna dagen efter som var mindre rolig!! Min och Emils påskmiddag bestod av varsin pizza!! :) Knappt att jag fick i mig den, så dålig va man! Men efter lite godis och sömn var jag lite piggare och idag var jag pigg som en lärka!
Nu ska jag kolla klart på Johan Falk (Ameen vad faan) Hahaa!! Efter det blir det nana inför kursintroduktionen vi har imon.

Saaaakna min baby till tusen redaaan :(



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0