DogMakeover.

Datum: 2010-04-10 | Tid: 16:53:48


Och så kom då äntligen denna dag då jag tog tag i Alfred och klippte honom!! Alfred vet alltid vad det är som gäller när klippbordet kommer fram så han försvinner allti av någon konstig anledning! :) Klippningen tog som jag hade trott, 4 timmar.Så nu är både jag och Alfred sega i benen och slöa! Men frisk är jag allt idag så tänkte passa på o städa innan jag säcka ihop totalt!!! Här kommer fin fina, före och efter bilder på min klimp!! :)

Odjuret, innan klippning:



Fina grabben efter blod, svett & tårar! ;) Föresten någon som vill ha ullet till en kofta?!



Nu är Alfred redo för beach -10!! ;)



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kortklippt snygging!

2010-04-10 @ 17:14:26
URL: http://cwc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han var finare innan skalningen!!! ;)

2010-04-10 @ 19:43:31
Postat av: mamma

Fin han blev gumman och utsikten är ju kanon så han ser vad som händer utanför.puss

2010-04-11 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0