Fler smällar?.

Datum: 2010-04-09 | Tid: 14:31:20


När jag vaknade imorse kändes det som om någon hade dängt till mig min en stor stekpanna.. Inget vidare mådde jag och jag som skulle upp och skriva min seminarie uppgift, med det blev inget med det och ångesten kryper i hela min kropp för det men man kan ju inte samtidigt hjälpa om man bli sjuk. Inte min grej att vara sjuk heller och jag som skulle på galej ikväll med.. :( Kanske att jag känner mig som människa igen lite senare, det hoppas jag på! Annars blir det en kväll med Alfred och mys eftersom Emil kommer ju inte denna helg. :( Är glad att jag har min lilla Alfred som kan ta hand om mig när jag behöver bli ompysslad. Få jag mer energi ska jag plugga, duscha och klippa Alfred i helgen. Då är det min tur att pyssla om Alfred! Nehe krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv blir det nu..



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0