Keminist, javisst.

Datum: 2010-04-17 | Tid: 12:25:38


Igår hade vi en till rolig lektion, materia! Jag och min kamrat Caroline kämpade på med labben och hade kul när vi exprementerade! En kul grej vi gjorde var att vi hade en liten filmburk, sedan la vi i en brustablett och lite vatten på de. Locket på och in i skåpet!! Jag och Caroline visste vad som skulle hända men ändå stod vi nära o tittade och PANG så slog locket av!! :) Kul var det! Efter att vi hade slutat kom Lina och hälsade på Caroline så vi gick och fikade sedan en tur runt slottet!! :) Efter att tjejerna hade åkt kom äntligen min älskling som jag har saknat!! Så det var mys igår och nu ha vi varit ute och gått en långrunda!! Nu ska de mysas!!

Ett glatt labbgäng! :)






.Rock N Roll.

// S

 

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: papajan

Fyndiga titlar du har på dina Bloggar:-) Bra Sanna

du kommer att gå långt:-)(med Alfred)HiHi

Kram

2010-04-18 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0