La liga leker Skogsmulle.

Datum: 2010-04-15 | Tid: 20:24:21


Japp idag har vi varit ute i tre timmar och haft biologisk mångfald som gick ut på att vi skulle lära oss lite arter och naturskillnader! Det är ju det roligaste vi ha haft i denna kurs kan jag ju säg, sitter inne på föreläsningar eller räkna ut hur mycket en vattenkokare drar är inte så kul tycker jag. Efter tre timmar ute så drog jag, Maria, Maciej, Carro och hundarna såklart ett varv runt växjösjön! Ojoj det var verkligen en runda som heter duga för en annan men skönt var det och när jag kom hem stäadade jag och gjorde mat, nu ha jag varit ute med Alfred och tänkte ta kväll!!
Alfred är nu bättre i rumpan och tacka alla för stödet!! ;)

Första gänget klara med sina presentationer av arter!

Nina presenterar hasselnötsträdet!! :)



Självklart så var solen med oss!



Sanna hittade ett träd som hon gillade!



Sannas grupp hittade två paddor som hade det lite trevligt! ;)



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: mamma

Riktigt fina skogsmullar då är det bara skogsknytte som fattas (är det hon som tar kortet)pussa

2010-04-16 @ 14:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0