Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen.

Datum: 2010-04-06 | Tid: 19:05:10


Idag startade nya kursen som inte verka vara någon höjdare, den kommer att handla om begrepp inom naturvetenskap. Inte min starkaste sida kanske! Men när jag kom hem så hade jag fått deklarationen som låg så fint i brevinkastet!! Kan säga som så att det var i alla fall ett väldigt gott besked jag fick!! :) GUTT E DE!!! Så nu kanske juni bli räddad iaf, eftersom att jag inte får mycket csn pengar i maj! Fint!!

Becca och jag tog även en tur med grabbarna runt sjön och man kunde nästan tro att det var hundarnas dag, hundar överallt så grabbarna mådde allt gott på vår runda!!

Neheee nu ska jag åtegå till min andra matlagning för denna dagen!! :)

.Rock N Roll.

// S

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0