Tur?

Datum: 2010-04-14 | Tid: 17:00:59


Alfred tror jag börja bli bättre, han har gått med tratten nästan hela tiden och ibland släpper jag han fri ifrån den otäckingen. Jag ger han en dag till så hoppas på att det blir bättre, som det ser ut nu så är det på bättringsvägen!! :) Men smörjer och rengör det gör jag än!!
Gjorde ett litet försöka på bibblan idag att ta itur med lite plugg, fick ut en hel deeel papper när vi skrev ut en avhandling. Det var nog de som jag fick gjort, ha inte så mycket till motivation antingen är det för att jag vet att kursen snart är slut och då får jag flytta till min älskling eller så är det att jag saknar honom för mycket. Men orolig är jag inte för min motivation för jag kommer lösa plugget tills vi sluta!! :)
Ikväll blir det middag med tjejerna äntligen, som jag har tjatat om detta!! ;)  Så det var Caroline som inte orkade med mitt tjat mer och bjöd in oss till middag ikväll!! :) Trevligt trevligt!!!



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0