Vad säger man.

Datum: 2010-04-25 | Tid: 23:53:14


Jaahop då va denna helg slut och det har inte varit den roligaste kan jag säg med tanke på att man ha haft tentan hängande över sig! Men i fredags mös jag med Becca och Carro och igår och idag med Nina så helt katastrof har den inte varit! :) Nina och jag tog tag i tentaplugget idag och ha kämpat oss igenom alla frågor och begrepp och det var ingen lätt match direk. Jag är hemkommen ifrån Nina för en stund sedan och hjärnan är som gegga. Har i allafall gjort gett denna tenta en liten chans!
Imon är tentan 08.00 och jag hoppas att mitt minne som guldfisken är med mig!! Lycka till Sanna!!



.Godnatt.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman lilla man är inte mer än en människa och gör så gott man kan.Pusspuss

2010-04-26 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0