ZzzzZZzz.

Datum: 2010-04-08 | Tid: 20:16:28


Tror allt att jag börja bli sjuker eller nått. Ha varit riktigt trött och mår inget vidare ikväll, hoppas bara att man inte bli sjuk nu innan helgen! :(



Idag har vi haft föreläsning och så ha jag och ALfred varit ute o gått med tjejerna, trevligt var det! :) Ha inte orkat göra så mycket mer faktiskt och det tycker jag inte om! Imon kommer min älskling till mig och det ska bli underbart!
Mamsen är här ikväll också och vi har fixat med våra fiskar! ;) trevligt med sällskap är det allt!

Ne nu ska jag släpa mig ut med Alfiiee!!

Ett vårtecken, Alfred sitter på sin plats och luktar på våren!! ;)



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0