Då va vi igång.

Datum: 2010-08-30 | Tid: 18:54:26


Japp idag ringde min klocka 04.40 och jag tog mig upp tio minuter efter och jag känner att det va strongt gjort av mig! :) Som sagt då var det dags för skolan igen att dra igång och ca 07.45 var vi framme i Växjö igen och nu är det dags för Läs-, skriv- och matematikutveckling för verksamhet i skolans tidiga skolår. Det var mycket info idag och det kommer nog allt bli kämpigt i denna kurs, men nu när de går neråt i räkningen på utbildningen har man något att se fram emot, tre terminer kvar! Yiihha! Det bästa men att vi är igång med plugget är att man få träffa tjejerna igen!! Nu när det tar sin tid numera att ta sig hem ifrån skolan och inte de 2 minuterna som jag hade innan. Så var det bara att kila till Lisa en sväng på salongen, ut med hunden, handla o laga mat. Jag är nu proppmätt och ska strax ta mig an disken och sedan kolla läget inför morgondagen, sedan tar jag kväll! Ja välkommen termin och hösten!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0