Nu har ågren kommit för att stanna, för denna termin.

Datum: 2010-08-29 | Tid: 17:05:59


Idag har vi söndag ch imorgon börjar allvaret för mig och tjejerna igen :/ Är inte speciellt taggat till att börja skolan igen efter att kollat lite på schemat och uppgifter. Så imorgon 06.05 tar jag bussen ut till min samåkare! Lär vara en aningen sliten på morgonkvisten, önskar att jag var en morgonmänniska. Men jag tror inte Affe kommer vara piggare när vi tar morgonrundan i ottan! :)
Helgen har varit bra, bäst i fredags då jag och Emil åkte till Växjö för att träffa tjejerna igen för lite kräftskiva o de va såååååå trevligt så! Pataj fram till morgonkvisten blev det! :)

På tåget mot Växjö!

I växjö var det glada miner! :)

Nu ska jag fortsätta o ligga i sängen med mitt godis o slappa tills Alfred kommer hem igen för då blir de en skön kvällspromme!!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: caroline

oo det är dags för nya friska tag! positivt Torres, tänk positivt;)

2010-08-29 @ 18:19:05
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0