Bumbis dag.

Datum: 2010-02-16 | Tid: 19:38:37


Idag är det ingen vanlig dag för det är Bumbis födelsedag hurra hurraa hurraaa!! Grattis broder på födelsedagen! Och till Bumbis ära har jag knoprat ihop en liten fin bild!!  (min nya hobby!).



Idag har vi också temledagen men ingen temla för min del idag inte!! =) Maria bjöd på de i lördags så får leva på den idag! =) Numera äter jag temlor, men när jag var liten då minsann hade jag mosad banan mellan! MUMMA!!!



Istället för temlor gjorde jag mig lite mat och det blev ungsfalukorv med morot- och broccolimos till! Moset ser kanske inte så gott ut med det var det!! =)



Nehe nu nlir det ut i kylan för kvällsrundan med de  här två gangstrarna!!


.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Bumbi

Det var en fin bild du har knåpat ihop! :D

2010-02-16 @ 20:32:55
Postat av: Sanniiee

Bumbi jag hoppas att du kalaset nästa helg jag kommer hem! =)

2010-02-16 @ 20:37:58
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0