Sanna + Emil = Sambos.

Datum: 2010-02-25 | Tid: 15:09:19


Yihhahaaaa vad jag är glad!! Den 1 juni får jag och Emil våran lägenhet som vi ska bo tillsammans i!!!! :D Den ligger på Trossö i Karlskorna, en trea är det!! Wiiiiee!! Så just nu kan jag inte bli mer gladare än vad jag är! Hihi!! Så nu blir det ännu en flytt för Sanna Thornell, ovanligt? Neej!! :)
Jag har packat klart också inför, hoppas jag! Fatta inte att varje gång jag ska åka så "ska jag inte ta med mig så mycket". Men hur blir det när jag är klar med packningen? Jo det är mer än vad man behöver!! Mitt schema ser ut så här: jag åker idag ner till Bergkvara med Mamsen, sen imorgon åker jag med Lisa och Timmy i ottan till Karlskrona för att bo hos Emil i fyra veckor och göra min praktik!!! Yihhaa!
Ne nu ska jag se så att jag fått med mig allt innan Mamsen kommer och plocka upp mig och grabbarna!!

.Rock N Roll.

// S

Igår var en underbar dag med sol och snön låg så fint!! :)



Grabbarna njuter av utsikten!!






Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: papajan

Grattis till Lägenheten:-)

Jasså du ska göra din praktik hos Emil:-o

2010-02-25 @ 21:46:55
Postat av: Sanniiee

Taack Papaj!! Haha ja just de! ;) Ne på förskolan menar jag ju! :D Kram

2010-02-26 @ 11:05:20
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0