Tiden går ju faktiskt fort.

Datum: 2010-02-23 | Tid: 21:20:03


Fy bubblan snart är det mars månad och dags för praktik igen och jag får bo hos min älskling i fyra veckor!! wiiee! Det har jag längtat efter jätte mycket! Mys!
I fredags kom Bumbi och hämtade mig och grabbarna! Vi gav oss ut i klass 2 varningen men det var ingen fara för rallybumbi, tvärtom, gutt med snö så man kan slira lite! ;) På lördagen var det dags för kalas för Bumbi och Claes! Det bjöds på uxfilé som Papaj skulle ha sagt! ;) Rikigt fint var det och rödvin till det, så gott så gott! Men dagen efter var ju inget att hurra för, då fick man allt ta smällen!! Aldrig dricka igen! ;)
Ha varit krasslig hela helgen nu, igår var det värst men det verka vara på bättrings vägen nu! Just de, tog mig ett par bloss i helgen, alltid gott när man dricker! Men efter det har jag inte rök mer heller! Så nu börja det arta sig hoppas jag!! iii!
Vi har till torsdag två böcker som vi ska läsa ut, skönlitteratur. Lite roligare att läsa än våran kurslitteratur! Läste en bok igår, det är nog rekord för mig att läsa ut en bok på en dag, annars är jag ju självaste snigeln när jag läser! Haha! Så idag har jag börjat på den andra boken, hemsk är den verkligen. uscha!
Nehe nu blir det mer bokläsning!

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0