Tillsammans.

Datum: 2010-02-17 | Tid: 16:01:30


Idag har det inte varit så stressat, va på en föreläsning i två timmar o eftter de gick jag hem och drällde i väntan på Määy! När hon var tillbaka på campus drog vi bort till vår polare Sus som är syo för att kolla kurser i sommar och om vi kan korta ner vår utbildning på något sätt. Vi fick iaf veta att det gäller att pussla pussla o pussla för att få ihop kurserna iaf!!

Ikväll vankas det god mat, god dryck och gott sällskap då vi är inbjudna till Määy för en kväll tillsammans innan vi skiljs åt! Ligger ju till som så för er som inte vet så ska Carro, Määy o Nina dra till Thailand och Becca till Kina på praktik! Jag och Sanna åker till fina kusten Karlskrona!! :)

Tha Gaaaang eveer!! ;)



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: maryyy

va fint att jag fick lite extra runt mitt kort! Caaarlifonia!

2010-02-18 @ 01:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0