Vad händer här då?

Datum: 2010-02-14 | Tid: 20:37:23


Och ja jag vet att jag varit dålig på att skriva här nu, men ha haft fullt upp! =) Förra helgen kom Lisa och Bumbi till mei o då blev det festligheter, Timmy kom upp också på lördagen! =) Efter sei lämnade de en liten grabb som håller mei o Alfred sälle, nämligen Frankee!! =) Han trivs häri växjö som fisken i vattnet! ;)









Veckan har varit lika med PLUGGA.. Ha varrit mer på bibblan än vad jag har varit hemma känns de som men arbetet är nu klart och ag kan pusta ut för denna gång, imon är det ju ny vecka med mera plugg. :/



Jag är ju lite av en nattuggla och en kväll när jag inte kunde sova roade jag mei med att leda apps på iphonen och hittade ett roligt program! Här har vi resultatet med en bra modell!! ;)



I fredags så kom min älskling som jag inte hade träffat på typ tre veckor! Vi hade mys och jag fick ett jätte jätte fint halsband av min kära Emil! <3 Igår kom Häll till mei o Emiil så vi plus Maria drog in till staden och Caroline för att testa utelivet i växjö. Det blev lite dricka, melodifestival och twister innan vi gav oss ut för att gå på Loftet! Det var mkt trevligt och de spelade bra musik, men trött var jag tyvär! Men lyckad kväll var det och idag har det varit film o film o slappa!!



Älska min E mest av allt!

 

.Rock N Roll.

// S

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: papajan

Så där ja nu var bloggen igång igen Det hjälper o gnälla ibland:-)Kram på Hjärtedagen!

2010-02-14 @ 21:02:57
Postat av: Bumbi

Du måste gå ifrån att skriva "mei" och "sei"!!! :P

2010-02-15 @ 00:20:44
Postat av: mamma

Vi få ta en rättstavning kanske när jag kommer på onsdag pusspuss.

2010-02-15 @ 17:13:41
Postat av: Sanniiee

Tackar Papaj, kram tillbaka från mig o gangstrarna! =)

Bumbi ser du att jag inte ha mei och sei nu!! Störde du dei? ;) hehe!

Mamma du få lära mig lite vett och etikett i skrivning! ;)

KRAMA!!

2010-02-16 @ 19:41:57
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0