Vem har sagt att allt är lätt?

Datum: 2010-02-18 | Tid: 18:58:40


Just nu finns det inte så mkt i mitt liv som luta sig åt den positiva sidan. Caroline har fått vara min avlastning av allt jobbigt som finns här i världen. TACK CARRO! ;) Till exempel när de stängde av elen idag så ville inte internet dra igång med detsamma och då var det en stycke Sanna som bröt ihop rejält. Att plugga idag gick inte bra, ingen koncentration fanns. Hundarna är mer än vanligt vilda när vi ge oss ut på promenad.. hmm! Lite av det som grämmer mig just nu och vad beror denna tunna och sköra psyke som tillhör mig? JOO, det är nu torsdag och jag har inte rökt ett enda bloss på dessa fyra dagar. Bestämde mig bara sådär i måndags att jag skulle sluta röka och det gick bra de första dagarna, men just nu tar psyket stryk. Men denna gång ska jag lycka och jag tro på mig själv också även att det är jobbigt vissa stunder, men jag har mitt godis som ersätter ciggen och de får bli nästa steg att ta bort! ;) Men något som jag tycker är konstigt är hur alla icke rökare alltid ha tjatat om hur rökare har dåligt emunförsvar och blir sjukare lättare. För min del har jag klarat mig utan sjuka (peppa,peppa) men nu när jag sluta röka flyger förskylning och halsont på som en bomb på mig. Hmm mycket konstigt, jag är inte van att vara sjuk så inget vidare detta.
Men idag ringde Bumbi och bjöd in mig till kalas så jag hoppas på att han kan hämta mig och grabbarna imon så jag får träffa Lisa lite, hade jag behövt! Givetvis är det kul att träffa alla i familjen men Lisa är något speciellt för mig och det vet vi alla! ;)
För att passa på och klaga lite till när jag ändå är igång är att jag har haft sån jädrans huvudvärk den sista tiden, fatta inte hur det kan komma sig för huvudvärk är inget som jag har. Men kan ju vara som Emil sa att jag anstränger min lilla hjärna nu när jag plugga så mkt och hårt! ;)

Seminarie uppgiften är klar till imon och snart ska jag ta mig upp ur sängen och ge mig ut med hundarna.

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

i believe in you my friend, det där med ciggen fixar du! och du kan ALLTID avlasta hos mig! :)

2010-02-18 @ 20:28:24
URL: http://cwc.blogg.se/
Postat av: papajan

Heja Sanna friskt humör kämpa på

o håll röket utanför (kroppen)Kram

2010-02-18 @ 21:10:12
Postat av: Becca

Håller helt med papajans kloka ord, han vet mycket han=) Godis är bättre än cigg så käka på=) Pusssss!

2010-02-19 @ 16:57:51
Postat av: Sanniiee

Jag tackar så hjärtligt för på hejningarna!! =) Pussa

2010-02-21 @ 23:38:22
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0