Bomber & granater.

Datum: 2010-01-13 | Tid: 20:38:53


Idag träffade jag min grupp nio noll noll. Va nära på att försova mei, hade somnat väldigt tidigt i sängen igårm ed alla mina papper jag hade tänkt att läasa igenom men det blev inte riktigt så!! Vi i gruppen rättade till lite i vår rapport så nu är vi så gott som färdiga men vi ska ta och träffas på fredag för en sista finslip!!
På fredag har jag även seminarieexamination som en liten fin avslutning på denna kurs som vi ha haft i ett år nu!! Eftersom vi hade redovisningen igår och kämpat med rapporten har det inte blivit att jag har hunnit läsa så mycket inför fredag men jag tror att om jag spekar långt bak i huvudet så ska det nog gå vägen i allafall!! :)

Jag har tagit tag med att plocka undan här i lyan, usch vad grejer jag haaaaar!!  Vet i tusan vart jag ska göra av allt! Men det får bli en omgång imon också så jag & affe kan ta oss fram här!!

På fredag kommer min kära Emil, sooooom jag har längtat efter min finaste!! Mysmys!!!

Pussa&Kramar

// S

 

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0