En mycket glad Sanna.

Datum: 2010-01-26 | Tid: 19:35:32


Ikväll är jag allt glader!! :) Caroline, Becca och Leon var här i eftermiddag så vi hängde lite och var ute ocu gick, myyys!!
Jag, Becca och Maria fundera även på att ta och plugga i sommar för att ev förkorta studietiden och bli klara lite fortare eller om det inte går så tänkte vi kanske läsa till något extra! Appropå skolan så fick jag idag mail från min basgruppsledare som vi hade under ett år på inriktningen (en favorit för min del). :) Vi hade ju en muntlig tenta för att avsluta inriktingen och resultatet jag fick på den var så här som hon skrev:

"Jag har bedömt din insats under den muntliga tentan som godkänd
Lycka till i din utbildning
Det var särskilt starkt av dig att våga argumentera för en annan dvs din egen ståndpunkt när någon talade.
Du har vuxit under det här året. Öva dig i att skriva dessutom så kommer du att lyckas bra!"

Visst att jag inte ha skrivet men det har jag utvecklats under tiden som jag har pluggat nu och kommer att utvecklas ännu mer! Så det var ett roligt besked som jag fick idag!!! wiiieeee!!

.Rock N Roll.

// En glad S

 

 

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: m

2010-01-26 @ 19:47:13
Postat av: mamma

Vet inte vad det är med datorn ikväll.BRA jobbat Sanna det är du värd, jag blir så glad för din skull du är så duktig.Pusspuss

2010-01-26 @ 19:54:28
Postat av: Papajan

Bra Sanniee/Krama

2010-01-26 @ 20:48:45
Postat av: Sanniiee

Tackartackar Mor & Far!! :) KramaR!

2010-01-26 @ 22:29:23
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med gittan och det vet du! du är superduktig sannie!

2010-01-26 @ 22:58:39
URL: http://cwc.blogg.se/
Postat av: Becka

Vilken tjej du är!! Är så stolt över dig=)

2010-01-27 @ 08:45:44
URL: http://rebeckasjoberg.blogspot.com
Postat av: Sanniiee

Jag tackar så hjärtligt mina vänner!! :D Pussa

2010-01-27 @ 14:52:32
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0