Ikea, Växjö, 2010 & Julstädning.

Datum: 2010-01-07 | Tid: 20:20:51


Då har jag städat bort julen från bloggen iaf, fast jag ha inte tagit bort pyntet här i lägenheter men det kommer en hel helg att göra de! =)

I tisdags drog jag och Mamsen in till Kalmar i snöyran för att ta en repa på IKEA!! Det var lite smågrejer som jag behövde till lägenheten, så jag passade på att handla lite eftersom nu blir man kvar i Växjö ett tag framöver!! Hade en underbar dag med Mamsen och vi hade så trevligt!! =)

Igår så var det Papajen som fick köra mei till Växjö i snörusket!! Vi gav oss av på förmiddagen och fikade en sväng hos mei innan vi gav oss iväg till MEDIA MARKT och JULA! När man handla med Papajen hitta man alltid något fynd, som jag tillexempel gjorde, fyndade disksvampar på JULA på 12 kr!!! ;) Kuul hade vi på vår tripp!

Jag har verkligen de bästa föräldrarna som finns, de ställer alltid upp för lilla mei!! <3

Senare kom min tjej Becca på besök så vi pratade om allt mellan himmel och jord! =) Sedan så lagade vi tacopaj och drack lite vin, gotte!!! Nu också när det är nytt år, 2010 så är det självklart att man ska ta tag i livet lite! Så Becca och jag ska tag i våra och gå på diet och motionera som bara den! :D Ja nu tänker ni att de kommer aldrig Sanna klara, men nu är det så att jag har bestämt mei denna gång!!!!! Både jag och Becca är oxar och vi oxar är envisa och ger inte upp!! Så detta året ser jag fram emot!

Idag var jag i skolan för att träffa min grupp då vi ska läsa en annans grupps rapport och kommentera, vi ska även träffas imon för att planera vår redovisning som vi ska ha på tisdag!
När jag sedan kom hem så gav jag, Becca & Alfred oss ut för att springa runt sjön: trummen!! ;) Det var skönt och vi alla kände oss nöjda efter rundan! ;)

Nu ska jag försöka att packa upp alla mina grejer som fortfarande står här o stöka!!

Pussa&Krama

// S
2010 är här!! ;)






Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Papajan säger Lycka till med era höga mål "Uxarna"

2010-01-07 @ 20:49:28
Postat av: mamma

Mina grejer ligger o stöka på golvet :)

syns snart i Växjö så det är lika bra att du vilar ut tills mamsen kommer puss

2010-01-08 @ 18:01:06
Postat av: Anonym

Papajan vi tackar för det & Mamsen jag ska ta och försöka vila upp mei ordentligt!! ;)

Pussa!

2010-01-08 @ 18:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0