Lugn och ro vad är det?

Datum: 2010-01-23 | Tid: 17:35:09


Mitt nya skal till mobilen kom i veckan!! :) Så fint så fint!!



I onsdags tog jag  mei även i kragen och gav mei ut med Maria, Nina och Sanna + hennes klasskamrater!!

Nina & Sanna laddar!
Min bordskamrat Maria!


På torsdagen så drog vi alla tjejer hem till Becca för att ha middag! Det är en ny grej vi har nu och det är att en utav oss tjejer bjuder på middag en gång i veckan!!

Den glade mästerkocken Beec!!



Och igår var det äntligen fredag och då kom ju givetvis min älskling! Så igår var det mys med mat och idag tog vi oss en promenad i solen!! :)

Min E!!


Så nu blir de fortsatt mys med E och imon kommer Mamsen!! Underbart med besök!!

Pusssa&Kramar

// S


Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0