Mamsen på besök.

Datum: 2010-01-25 | Tid: 22:00:17


Igår kom Mamsen till Växjö för att vara här i två dagar då hon ska börja skolan! :) Emil åkte hem halv nio och lika tråkigt är det varje gång. :( Men som tur var ju Mamma här så jag slapp vara helt ensam! Så idag kämpade jag mei upp för att gå på en engelsk föreläsning, inte så givande om jag få säga mitt, kunde hellre legat kvar i sägen! Så här kul hade jag på föreläsningen, lite fotoredegering i mobilen:

Fint va?! :)




Sedan när jag och Mamma båda hade kommit hem så hjälpte jag Mamma med datorn och facebook! :) Sedan blev det mat och sedan drog vi iväg och handlade eftersom jag inte hade kaffe och det måste Mamma ha! ;)
Så när vi kom hem igen blev det kaffe och muffins som jag hade bakat igår!

Så gott så gott var det!! :)




















*Tänker på dei min vän C*

Pussa&Kramar

// S

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0