Nu bliiir det fredaagsmyys.

Datum: 2010-01-30 | Tid: 01:00:15


Japp det har jag och Caroline gått och trallat på heeela eftermiddagen! Vem kom på en sådan trallande låt egentligen som fastnar så lätt i huvudet?! Givetvis så hade jag och Caroline fredagsmys till max! Vi hade god mat, grönsakssnacks och filmer uppladdade! :D
Vi startade med komedin Sommaren med Göran, den var mycket rolig!! :) Andra filmen blev dokumentärfilmen The Cove. Hemskare film kan man ju leta om, det blev både en och en annan tår under den dokumentären. Den handlar om hur de fångar och slaktar delfinerna i Japan. USCH!! Fatta inte hur man kan göra något sådan mot de stackars glada och oskyldiga djuren. Så nu ska jag ta av avstånd från både japan och djurparker. Djur ska inte vara i fångenskap..!

Kolla in trailern till The Cove, en mycket sevärd film kan jag lova! Går dock på vissa biografer nu men så småningom kommer den ut på dvd!!

 

.Rock N Roll Dolphins.

// S

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0