Sanna bjuder in till middag.

Datum: 2010-01-28 | Tid: 16:28:10


Morgonen började bra, Maria & jag gav oss ut i snön med grabbarna för att ta oss igenom en runda pulsande i snön!! Jag var duktig att börja läsa igenom det som vi iaf MÅSTE (egentligt all litteratur) för att få ihop något till seminariet imon. Det gick bra fram till att jag skulle ta det stycke som jag valt ut "vad är människan". Hmmm det var ju inte den roligaste texten och med det försvan min motivation men jag klottrade iaf ner några rader om det så man ha något till imon. Nu ska jag ta och plocka utan här hemma och förbereda inför kvällen för ikväll är det jag som står för middagen till tjejerna!! På menyn är det Paradisisk räkgryta som gäller!! Så kanske att jag hinner läsa igenom lite till inatt. Men nu ska jag bara tänka på den trevliga kvällen som jag har framför mei!!

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: mamma

Blev rätten lyckad o mättande? pusspuss

2010-01-29 @ 15:35:37
Postat av: Sanniiee

Ja då rätten blev så god så god och mätta blev vi! :D Pussa

2010-01-30 @ 00:42:27
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0