Vilken helg.

Datum: 2010-01-11 | Tid: 16:37:52


Helgen går undan som vanligt och denna helg tillbringade jag med Sanna, Nina och stan med Becca! Fredagen kom Nina & Sanna så vi spelade mitt nya spel som jag fått till xboxet, det är som ett frågespel om film, jätte kul!
Lördagen drog jag, Nina & Sanna in till stan och mötte upp Becca och Cicci! Där inköpte jag mei ett par träningsskor eftersom jag och Becca ska börja träna!! =) Senare på kvällen fortsatte jag, Nina & Sanna att spela spelet och drack vin, det blev en lång kväll och natt hos mei så igår levde jag knappt, inte kul! Men jag Nina & Sanna tog oss iaf ut för att gå en sväng och senare kom Carro o vi käkade!!
Idag var det som vanligt upp o iväg till bibblan men denna gång var det sista genrepet med gruppen för imon är det dags för REDOVISNING så den håller vi tummarna för och jag ska öva lite ikväll! =)

Nu ska jag ut på långrunda med tjejerna och hundarna!!

Pussa&Kramar

// S

Jag har även beställt den nya iphonen nu, vit!! Så nu är jag en i gänget med iphone!! :D



Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0