Dunder&Brak.

Datum: 2010-05-20 | Tid: 18:48:24


Dagen startade som vanligt med bibblan klockan 8.00. Idag tog vi tag i redovisningen och herre giiises vad det ska vara pill med det!! Sedan tog jag Carro och Becca en runtur med grabbarna och speciellt väder det var det allt. Samtidigt som det regnade sken solen och sedan kom åskan och blixten, mycket mysigt var det!! När vi kom hem tog oss kaffe och då kom nog den största smällan av dem alla, ojoj vilken smäll det var! :)
Mamsen och jag tog oss sedan en tur till rusta, så 10-pack flyttkartongen köpte jag, så nu kommer jag inte undan längre att börja packa! :) Vet att jag i början lägger allt så fint men slutar med att jag slänger ner allt i stället, flyttpacka tycker jag inte riktigt om men de är väl för att jag har gjort det ett par gånger nu och lika tråkigt är det varje gång!! Men kul blir det i i alla fall att flytta ihop med baby!!
Nu är det dags för kääk!! Mums!!


.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: maryy

jag ska hjälpa dej å packa in allt så fint, så fint. =) pussa

2010-05-21 @ 13:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0