Fadder.

Datum: 2010-05-16 | Tid: 19:44:26


En sak som är bra med denna kurs hållbar utveckling är att jag verkligen har vaknat till gällande miljöm och vår påverkan. Man tar lite väl för givet iband känner jag. Jag har länge tänkt att blir fadder åt ett djur men har hela tiden skjutit fram det eftersom jag inte är spara! :) Men nu satt jag och hade problem i vilket djur jag skulle bli fadder till för alla djuren är lika söta och synd om men tillslut blev det TIGERN! Kan lite ser det som nu när jag har slutat röka kan jag lägga de pengarna på något som gör nytta!! Vi alla kan göra något för att rädda världen och jag starta idag!!

Titta gärna på filmen!

 

Klockan 20.00 starta en dokumentär på 2:an om Mcdonalds och det får man inte missa! Våga man kolla?!! ;)

.Rock N Roll.

// S

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0