Hipp Hipp Hurra.

Datum: 2010-05-07 | Tid: 21:58:50


Idag är ingen vanlig dag för det är min.......och Lisas födelsedag Hurra Hurra Hurraaa!! Jaapp då va man 24 hela år och inte gammal känner jag mig för det!! :) Tänk egentligen vad konstigt det kan kännas, här har man alltid haft en andra del att fira sin födelsedag med och helt plötsligt är det inte så. Tänk när man alltid satt rygg mot rygg och öppnade paketen för att man inte skulle se vad Lisa fick eftersom jag fick lika dant! :) Och fick man olika blev det liv för det! Vill ju fira med systami och inte ensam. Meeen snart så tar vi upp de gamla vanorna när jag flytta nämre, då bli de dubbelkalas igen!! Nu minsann sakna min andra del en massa massa!!

TACK ALLA FÖR DE FINA GRATULATIONERNA, DET BETYDER MYCKET!!!!

Det var bättre förr!!

Nu blir det mys med älsklingen!! TACK alla ännu en gång!!

.Rock N Roll.

// S

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0