Inget kalas utan kras.

Datum: 2010-05-09 | Tid: 15:48:03


I fredags kom Emil och vi käkade gott och drack lite vin sen gick vi i däck! Så igår va vi uppe med tuppen och gav oss ut på långpromenad med Alf och jag passade på och plugga lite när vi va tillbaka!! :) Sedan ringde Petter och undrade om jag hade något kaffe till de genomresande! Och sjäälvklart hade jag de så jag fick en fin solros och skylr av dem! TAAACK!! Charmtrollet Oliver var med och spekade runt här!! :)
Två nyfikna grabbar! :)


Senare kom la liga över på vin och spel!! Här kommer ett smakprov från gårdagens kväll!! :)






Taaack alla för en jävligt, jävligt bra födelsedag och underbar heelg! Nu ska jag umgås med min man sista timmarna innan han åker!

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0