Jahoop.

Datum: 2010-05-04 | Tid: 20:56:36


Fick reda på min salstenta nu om naturvetenskapen och det var som jag befarade ett U. Så liten och ensam får jag allt göra om den samma helg som jag ska flytta och några dagar innan de så ha jag en annan salstenta som jag ska göra om  men den kommer jag i alla fall klara och kommer att öva på, den andra kan bli mindre engagemang i eftersom naturkunskap inte är min grej och då ha jag i alla nått att läsa i sommar. Det är mycket nu i skolvärlden att man inte har något annat liv utanför de, jag måste även börja packa ihop min lägenhet. Så tung är de för Sanna just nu, men ska i alla fall göra klart alla skriftlig, för det kan jag!!
Nu ska jag forsätta förbereda mig inför fördjupningsarbetet som vi ha nu i ett par veckor.

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0