Liv?

Datum: 2010-05-11 | Tid: 19:27:10


Orka inte skriva här så mycket nu när man ha full rulle i skolan och skriver på datorn från åtta till fyra varje dag! Vårt grupparbete går nu i allafall framåt och helt slut är jag när jag kommer hem, värre än att arbeta tycker jag, då kan man i allafall gå hem o få ro inte med plugget inte! Imon flyr jag in till stan efter bibblan till Becca och stannar till torsdag! Här på campus är det nu allkår (campusfestival) fram till söndag så vart man än vänder sig här på campus hitta man någon med en öl i handen!
Surfar runt lite och förgyller min trötta vardag, ett exempel kommer här!! :)


Blir det föresten någon vår i år?

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0