Lyckligast.

Datum: 2010-05-25 | Tid: 11:00:11


Känner att det inte är roligt att vara övertrött men aldrig somna om nätterna numera. Men så tänker jag, nu är det bara fyra dagar kvar sedan få jag sova med älsklingen, då kommer jag att somna gott när jag få känna mig trygg och lycklig! Längtar som ett litet barn innan julafton till lördag då jag bli sambo med den bästa killen i världen som jag älskar mest mest!!! IIhhh!! Tre dagar är nu kvar i skolan och jag börja se slutet på denna tuffa termin!! Wiieie!!

Snart är det du & jag!

Ha glömt att nämna att i helgen pressade vi in en liten grilling, så jag fick en paus i mitt packande! Och grillningen bestod av detta härliga gäng!!



.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0