Mycket händer i min värld.

Datum: 2010-05-02 | Tid: 22:46:50


I fredags trottsade vi vädret och gav oss ut och äntligen grillade! Som jag och Caroline har läängtat efter deet!! Roligt att man står ute och vänta på att få glöd och grilla sin stek och sedan äter man den på två röda!! Så gott, så gott! :) Sedan drack vi lite vin jag, Emil, Nina och Caroline och det var mycket trevligt hade vi det, tyvärr kom vi inte iväg till majbrasan men fyrverkerierna fick vi allt se på min "balkong" :)!!
Igår var det soffan som gällde och mys till max med baby, det behövdes att varva ner!! Idag tog vi oss upp och gick Växjösjön och sedan mötte vi upp två slitna tjejer, Nina och Caroline för en glass på Tufvanängen!! :) Sedan va det bara och gå hem för att gluffsa i sig chokladpuddig! Yuummii! Sedan åkte baby hem och det var lika tråkigt som vanligt :( Men snart är de jag och Emil igen och för alltid!! :)

 

 

 

 

.Rock N Roll.

// S

 

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0