Pressat Schema.

Datum: 2010-05-27 | Tid: 20:53:52


Ha nu legat och grovskrubbat toan och börjat torka av lite här och var i lägenheten, men än är jobb kvar  mednatt packa ner och städa. :/ Men imorgon kommer mina tre slavar och då är det bara att sätta dem i arbete och lördag kommer Papaj med bussen och då flyttaaa jaaag!!! :) Vill ha lördag nu!!
Igår hade jag och mina tjejer en sista umgåskväll tillsammans innan sommarlovet intar!  Vi hade superduper mysigt och underbart, PERFEKT avslutning på denna termin! Imorgon har jag seminarie mellan 8.15 - 10.00 sen tar jag sommarloooov!! Äntligen!!

Min själsvän Caroline!! ;)


Mina tjejer!

Underbart!

Så gott, så gott!

Alfred njuter in i det sista av utsikten!

Via direkt, kan jag hjälpa till med något?! :D


.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: caroline

vilken mångsysslare till hund du har! magiskt=) och återigeeen... tack för en jävligt, jävligt trevlig kväll:) puuuusss

2010-05-27 @ 23:39:53
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0