Sluuut.

Datum: 2010-05-16 | Tid: 16:56:53


Heeelt slut är jag denna helg. Vi sitter i genomsnitt i åtta timmar om dagen och bara punpa hjärnan på information som vi skriver ner, man äter dåligt och sover dåligt.. Men måste säga att sista dagarna var vi så övertrött så vi skrattade åt ingentin i princip o de va kul!! =) Caroline och jag bestämde oss i fredags för att lägga pluggandet åt sidan och glömma det med lite fest! Så igår gjorde vi ingenting och det var såå skönt att bara lägga allt åt sidan, inte ens städa ha jag gjort och det behövs verkligen.. Nu är det cirka två veckor kvar och ser man på det goda sättet så är det skönt men sedan kommer krossaren, allt plugg som vi ska ha klart, tentor och redovisningar, åååh vad mycket det är nu då. Plus att jag ska packa ihop lägenheten och dona. Nehe nu ska jag fortsätta lite med dilemmat som vi har till tisdag..

Bibblan stängde tolv i fredags så vi fortfatte fördjupningsarbetet hos mig!!


.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0