Sommar Sommar.

Datum: 2010-05-19 | Tid: 20:37:38


Jaaaaaaaaa idag kämpade vi in i det sista med rapporten och vi är nu klaaaaaaaara!! Hela 19 sidor har vi fått ihop och jäävligt bra är den!! :) Så nu börja det kännas lättare för min stress!! Nu har vi ca en vecka på oss att planera redovisningen och det låter lätt med det är jobb med det med!
Nu när jag och Alfred var ute på vår kvällsrunda kände jag äntligen att sommaren är påväg!! Det är varmt ute, fåglarna kvittra och det luktar sommar!! Ett annat sommartecken är att fästingarna börja vakna till och då behöver Alfred nytt fästinghalsband igen, ooj vilken tur att Alfred fyller år den 3 juni för då kanske han får ett nytt? :)

Sommar här kommer jaaag!!


*Lite mer än en vecka kvar tills jag och älsklingen flytta ihop!!*

.Rock N Roll.

// S
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: magnus

haha bild från hasslö festivalen =)

2010-05-19 @ 21:40:45
Postat av: Sanniiee

Hahaa jajemeen!! =)

2010-05-19 @ 22:30:17
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0