1:a advent.

Datum: 2010-11-28 | Tid: 19:43:10


Denna helg har gått o lugnets tecken, eller lugn och lugn kanske den inte ha varit. "Vita" helg om man säger så! :) haha! Jag har julstädat som en dåre och än är jag väl egentligen inte riktigt färdig, men julgardinerna, stjärnorna med mera är i alla fall äntigen uppe! Vi har även varit ute och storhandlar som verkligen behövdes då kyl och frys bara skrev av tomhet!

Denna dag började vi med att tända första ljuset.

Syndade även med den dundergoá filen.

Mötte upp Hanna för att gå på julskyltningen på stan och äntligen slog jag till på min efterlängtade klocka.

Myst har vi gjort i en massor.

Har en duktig man som bakat lussekissar.

Taddaa.

Emil är givetvis skojfrisk och gör tuttar.

En dag som denna blev det också en söndagsstek.

Snart är det glögg och lussekissar som gäller, vi nallade lite glögg igår och hejdundra vad god denna glögg var.

Denna helg har verkligen varit superdupermysig och än är det några timmar kvar på denna helg.
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0