Bjällerklang.

Datum: 2010-11-29 | Tid: 21:21:08


Nu är alla julagrejerna uppe och det är så mysigt här och stämningen har vi utanför med snöö! Kenten hjälpte mig idag att sätta upp de sista julisarna!

Ja, när jag ska sova om kvällarna bruka det ta sin tid och då bruka jag pyssla med lite av varje på mobilen och datorn som kan exempelvis resultera till:






Kämpar innerligt med mina ljuslyktor som jag är så rädd om och har fått upp i fönstret nu, men ha problemet med att värmeljusen läcker av någon konstig anledning och det blir stearin i lycktan. Någon som vet varför det gör så???
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du är duktig gumman på det mesta, önskar att jag var lika duktig.Ni har det så mysigt i kallekrona =) Puss

2010-12-02 @ 12:44:11
Postat av: Sanniiee

Ja mamma, vi väntar på dig här nere!! :) PUSSA

2010-12-02 @ 23:17:36
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0