Dansande pinne.

Datum: 2010-11-10 | Tid: 21:52:47


Hanna & jag går på onsdagar på dans-aerobic, men när vi kom till friskis idag visade det sig att den var intsälld och istället var det lantino-dans. Jag försökte med att jag inte kunde dansa de men gav mig så småningom eftersom det är kul och testa nya grejer! Jag säger då de, det var riktigt kul med latino-dans, men herregud vad man är stel som en pinne! Vi skulle göra "timmy" movsen men efter en stund var man helt slut och ja efter de passet var jag duktig svettig och slut, precis som man ska vara efter ett träningspass! Så detta var inte sista gången vi var på latino-dansen!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ingen kan väl svänga på röven som du;) dancing queen;) puss

2010-11-11 @ 13:23:52
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0