Effektiv.

Datum: 2010-11-23 | Tid: 19:18:46


Idag när jag vaknade kände jag att jag va TVUNGEN att göra någon nytta. Så jag drog i mig frulle, sedan tro jag och Alfred en låååångrunda i regnet och blåsten. Inga problem för oss! Sedan när vi var tillbaka så åkte Alfred in i duschen och så här tycker Alfred om den dyrbara schampoo och balsamdoften: :)

När Alfred hade torlat till så var det bara upp på klippbordet för att bli julafin och efter timmars slit så är han nu gatans snyggaste kille! (som alltid)! Kort kommer! Sedan har jag kämpat med tvätt, disk och förplockat här, i dagarna kommer jag starta mitt julpyntande! :D Såå fint kommer det att bli här!

Nu sitter jag helt slut och trött som jag vet inte vad, hur ska det gå den dagen man börja jobba och har en hel familj att se efter. Oohuua! Då bli de inga lata dagar i soffan som jag har nu, så resultatet blir att jag har det bra som jag har det nu ett braaa tag framöver!

Snart blir det ut på i regnet igen och sedan kvälls teét med macka, det tycker jag är en bra avslutning på denna dag!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: caroline

gillar julpyntet på bloggen;) och vilket tossaryck grabben fick haha :) puss

2010-11-23 @ 22:22:46
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0