F*********n.

Datum: 2010-11-24 | Tid: 15:04:01


Helvetersjävlarskiiiiiiiiit........Under dessa snart två och halv åren i skolan har jag prydligt sparat ALLA mina arbeten i olika mappar för olika kurser på mitt USB-minne. Gissa då hur många arbeten de är. Nu skulle jag in och lägga till flera..mmmm hela jävla mappen va borta med alla mina arbeten.. kan man tänka sig hur hon kan vara så dum o bara spara de på USB:t.. Där va den lilla lågan av min postitiva intsällning borta, hur allt bara kan rasa så fort....de va droppen..palla. Dra täcket över mig.

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

men sannie :( förstår att det är frustrerande! skit också! pussokram på re ♥

2010-11-24 @ 16:09:57
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0