Höpp Höpp.

Datum: 2010-11-09 | Tid: 22:15:05


Tänker man efter så hinner hinner man med en hel del om dagarna även fast att de inte känns som om man gör något! Caroline var som sagt hos mig i en massa dagar, även att vi hade mycke, mycke förslag på vad vi skulle göra, hann vi inte med allt vi velat. Men saffrans glöggen var fin kan jag lova! Igår stannade jag över Hos Nina i Växjö och vi hade mys pys precis som den gamla goda tiden! :) Hon gjorde en smarrig pizza som hon bjöd på och givetvis drack vi te som förr!
Idag när jag kom hem hade Alfred kusin Frank på besök så det var på med "kääiiperna" ;) och ut på en promme. Lisa och Åsa kom sedan och husa som jag är lagade jag mat till dem och det blev köttfärslimpa med brunsås som jg gjorde för första gången och JA det gick och äta! :) Vi snackade en massa och drack kaffe och åt peppakakor samtidigt som de fick en egen photstory som jag gjort! Alltid lika mycket skratt när vi ses! Så lite av vad jag har pysslat med:

Två-mannar gänget matchar.



Pluggat.

Maskerad.

Slappat såklart.

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga killar i käääiipperna :) det ser ut som klent(kent) är trött på plugget:D

2010-11-09 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0