Jag är ganska bra.

Datum: 2010-11-03 | Tid: 19:48:21


Wuhuu hade redovisningseminare idag och jag var inte riktigt klar med min hemtenta ändå gick det vägen för mig! Det tog inte slut där för efter seminariet fick vi tillbaka på begreppstentan vi hade för ett tag sen och jag fick G!! Yiiihhaaa första gången på dessa år på universitetet som jag får G på första omgången gällande salstenta! Jag är bra!
Nina hängde med till kkrona efter skolan och vi hade häng på stan och hemma sedan bytta Caroline av henne så ikväll ska vi fira våra resutat i väntan på resultatet av en annan hemtenta!! Vinet väntar!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: papajan

Du är mer än Bra du är Bäässt:-)Kramar Papaj

2010-11-03 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0