Minne som en guldfisk..

Datum: 2010-11-02 | Tid: 15:29:51


men vissa saker glömmer man inte! När Lisa, jag och Bumbi var små och kollade på barnprogramet så kommer denna sången nedan som vi tyckte var jätte, jätte rolig och som vi inte har glömt idag! De är coolt att man verkligen inte glömmer vissa saker eller uttryck! Lisa skickade denna till mig idag och muntrade verkligen upp mig i stunden!

Ika rutan var även ett populärt program vi gillade! :)

Klockren remix!

Julkalenderna är så mysiga att se tillbaka på, tro jag ska ta och ha olika julkalender maraton snart! :)

I say hello you foul I love you, känner ni igen de tjejer? ;)

Simpor och grodfötter

Man kan sitta hur länge som helst på youtube, har så många favoriter! :) Men nu ska jag ha lite krubb sen dyka ner i böckerna igen :/

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Becca

Sitt down, sitt down;)

2010-11-02 @ 19:21:16
Postat av: Lisa

Jag kollade på alla dessa små klipp igår med.. konstigt:D

2010-11-03 @ 15:12:06
Postat av: KusinVitamin

Haha, magister munter! I say hello..

2010-11-10 @ 17:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0