Närma sig.

Datum: 2010-11-18 | Tid: 15:22:32


Har nu skickat in min komplettering så den är avklarad, snart ska jag läsa lite barnböcker vi har till imorgon, sedan tar jag helg! Igår var dans-aerobic inställd så de blev latino- dans igen, Hanna och jag är heta nu! :) Ikväll blir de core/bosu!

Igår satt jag nästan heela kvällen och försökte få ihop min jul inredning. Insåg att det verkligen är många som älskar julen, allt var ju slut överallt! Så jag fick gång på gång tänka om hur jag ska ha det, men tillslut hittade jag en del som får räcka så länge, få spana lite i affärena också om vättar! ;) Här är lite av vad som du kommer att finna hos mig och Emil iår:



I år kommer jag även vara en av många som följer julkalendern, det var inte igår för min del! Såg en trailer för den häromdagen, toppen bra verka den vara! :) Tro lite för att jag tycker den liknar Greveholm som är en av mina favoriter! Så 1 December sitter jag bänkad i soffan för att se: Hotell Gyllene Knorren.

 

Som jag nämde igår så gjorde jag klart min prov-photostory igår så se och njut av min film om djurens vänner som jag nu lägger ut! :)

 

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0