Så mycket bättre.

Datum: 2010-11-22 | Tid: 12:14:51


Helgen blev sliten för Sannas del, men jädrigt kul hade jag! :) I fredags efter skolan tog jag och Hanna en fika på stan, sedan knallade vi hem till henne och hämtade oss lite vin! Hemma var det de lite folk så vi drack o snackade skit allesammans! Emil gick och jobbade och vi andra gick ut den sista timmen! När de stängde drog vi på efterfest och ja, vi höll på till morgonen så lördagen var jag inte kaxig! Meen jag vilade och tog mig en dusch och sedan gjorde mig fin för att gå på Lisas invigning som blev lyckad och vad fiiin lokalen var, det kommer bli kanon där, det vet jag! :) Så jag rev igång en gammal fylla med lite starkglögg och vin, sedan gick jag över till Jessica där hon och Helen satt och pimplade och sedan kom det en massa tjejer! Jag gled hem hyfsat tidigt då jag skulle öppna upp till Lisa eftersom Franken var hemma och såklart var jag trötter! Så igår förstå ni att jag inte gjorde ett enda vettigt! Idag därimot är jag piggare och har redan varit ute på låångrunda och handlat med pensionärerna i ottan! Få se vad man gör av denna dag!

Så mycket bättre är nog bland de bästa program som de kunde komma på nu till hösten! Jag gillar det starkt! Ha måånga favoriter och hoppas en samlingsskiva kommer ut efter programet!

Plura tolkar Petters låt Logiskt. Han är jädra bra den karln.

 

Semptember tolkar Petters låt Mikrofonkåt. Hon är så cool.

 

Petter tolkar Lasses låt Stockholm i mitt hjärta. Han är grym.

 

Lasse tolkar Petters låt Längesen. Lasse han kan han.

Ja jag kan ju hålla på till imorgon och lägga upp olika klipp, har många favoriter. Ne nu ska jag surfa runt lite, lär nog fastna vid datorn idag som vanligt! :)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Mary

hello snail! jag har tapppat bort mej i hur man lägger till så d snöar på bloggen. Du brukar ju kuska runt lite å leta reda på sånt. några tips?? pussa

2010-11-23 @ 13:48:07
Postat av: Sanniiee

Yoyo! Kommer inte riktigt ihåg var jag fann snön! Men googla, de funkar alltid! ;) PUSSA

2010-11-23 @ 19:22:43
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Sanniiee

Här har du en länk ex: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/

Lycka till! :D PUSSA

2010-11-23 @ 19:45:27
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0