Teknik, teknik, teknik.

Datum: 2010-11-17 | Tid: 16:11:26


Helgen var som väntat kalas bra på kära landet! Jag hann träffa hela familjen och göra en massa saker! Ha idag bara varit hemma och kikat vid datorn, ok var en lite runda på bibblan och lånade lite barnböcker som vi ska läsa till fredag! I skolan  håller vi på men ännu en photostory och jag satt idag och gjorde klart den jag på började sist vi hade det, den kommer snart!
Innan jag åkte hem till landet, laddade jag ner en app till iphonen som jag varit heelt inne i! Smurfs village heter den och jag rekomendera att den som ha iphone att ladda ner den, man kan skicka gåvor till varandra med då man logga in sig på facebook med telfonen, tyvärr har ingen nappat på min förfrågan än, men snart kanske! Jag lovar det är kul! :)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha ska följa ditt råd och ladda ner smurfarna snart min vän:)

2010-11-17 @ 22:46:06
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0