Tomten jag vill ha en riktig jul.

Datum: 2010-11-01 | Tid: 15:17:14


Nja men lite julmusik måste man få lyssna på nu! Jag slängde även in min julskinka på griljering och mumma vad gott det var med en skinkabit på mackan till frulle!! Igår var jag inte mycket till världen då jag i lördags hade varit upp med tuppen och åka till Växjö för att skriva tenta. Den kunde gå hursom, kändes ganska bra men jag tror att det är för att man skriver så mycket, jag höll ut från nio till tollv, sedan gav min hjärna upp och skrivkrampen kom! Efter de skulle jag egentligen börjat lite på min hemtena men jag tyckte att jag hade pluggat så bra att jag va värd en utgång! Joo dee blev en utgång som heter duga, runda fötter och ett riktigt rolig kväll hade jag! Så tänk er själva igår var jag ett kollie! Låg i sängen typ heela dagen och bara kollade runt på datorn. Sedan på kvällen när jag även fått liv i Emil ville jag kolla på den omtalade filmen: Paranormal Activity.Det har varit mycket snack om att den är så himla läskig att folk inte vågat sova efter den och vissa ha sagt att det inte var så farligt. Tvåan är ute på bio nu så då tänkte jag att jag måste ju se ettan. Så jag och grabbarna burrade ner oss i sängen och drog igång filmen. Jag kunde ju räknat ut att jag skulle få kolla på den själv för bara efter en stund så sov alla mina grabbar! Faktiskt tyckte jag filmen var helt ok, visst var den lite läskig mellanåt men inte så jätte, jag bruka vara tålig gällande skräckisar och sova det kunde jag absolut göra efter den! Spana in trailen om ni är nyfikna på den!
Galen som jag är i Gossip Girl så började jag kolla på säsong 1, farligt man vill bara kolla på fler avsnitt och kan ju fastna hur länge som helst! :) Idag plöjer jag lite böcker så jag vet vad jag ska skriva om och så jag inte är helt borta på seminaret på onsdag! Till hjälp när jag pluggar har jag julmust och saffransgifflar!! Tro jag ska leta upp lite fler skräckfilmer och bädda ner mig när jag har pluggat klart för dagen!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0