Vad prata alla om?

Datum: 2010-11-24 | Tid: 14:28:53


Det är ganska kul när man går in på facebook på morgonen och se att verkligen ALLA har någon form av kommentar på vädret på sin status. Jo visst det har varit snöigt i ett par dagar i Sverige men vi vet ju alla att snön kommer vid denna årstid, lika förvånade är alla för det. Meeen det är ju superdupermysigt med snön och det lyser trotts allt upp i mörkret så det går inte att undgå att inte prata om snön, typisk svensk som man är! Jag gillar snön och Alfred blev lika glad han idag när han kom ut och såg snön, så han började busa som aldrig förr!



Har idag suttit och kollat igenom inför den nya delskursen som börja om någon vecka och man tappar suget direkt! Denna delkurs vi har nu har varit att läsa till varje seminarie och ingen inlämning., hyfsat slappt som behövs ibland Så ser man det nya schemat och det är i princip åtta till fem varje dag och vääldigt intensivt över julen, det sista jag ville ha, man kunde  ju bytt plats på delkurserna i stället. December känns vääldigt fullspäckad just nu och pengar, ja de har man nog aldrig haft december månad. Tur att jag har min kalender som jag kan skriva ner i allt och inte glömma något eftersom det är jag bra på. Ska njuta till max i helgen och lyssna på julmusik, julpynta och mysa ordentligt så jag är laddad resten av december månad och har energin till alla händelser!

Kent är alltid nöjd, speciellt med sin guldkääädja.
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0